Welcome to Happyland

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Johan - 21 februari 2010 14:24

Skrev ju senast igår att jag skulle vänta ett bra tag på min kära flickvän men vad tror ni inte händer två minuter efter att jag postat det? Jo, hon står där brevid mig. Sjukt rädd blev jag men jävligt glad. Du är bäst!

 

Dom andra kom hem sent, jag och Bellis satt och väntade (läs: sov) och dom var roliga när dom kom tillbaka. Haha, i alla fall Ji och Josephine! Haha. Many stories later somnade vi alla och imorse hämtade mami mig så jag kunde sticka och släppa ut våra älskade hästar.

 

Red Clinne i ridhuset eftersom det bokstavligen inte går att rida ute! Och han var, precis som Monica sa, helt sjukt lösgjord. Märkte nog själv att han var så lös för han var vädligt pigg och jobbade riktigt fint! Den hårda träningen igår gav alltså utdelning - YES!

 

Hoppas verkligen på att vädert blir bättre snart och att snön smälter bort för så som vi har det nu, det går inte! Jag hatar det verkligen!

 

Ikväll ska jag och Bellis bara chilla och äta gott här hemma och sen se på film eller någonting men på måndag, då är det Spanien-reunoin! Woho, längtar verkligen efter en helkväll med bara 4-bitches. Finns ingen bättre grupp än oss fyra tillsammans. Love, love, love, love!

 

Nu ska jag gå och äta lunch, i know a little late och sen kolla tv. Lägger upp några bilder på Clinne från igår föresten, tyckte dom blev ganska bra eftersom det verkligen var snabb-bilder när papi fixade transporten.

Love life. xx

 

  

 

  

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards