Welcome to Happyland

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

First chance

Av Johan - 5 mars 2010 18:20

Idag är en sån dag som man önskar att alla dagar var. Förutom en sak och det är att jag inte har träffat Bellis eftersom hon är i Göteborg nu...

 

Men dagen har varit så bra ändå! Började med att jag vari stallet tidigt på morgonen vilket jag älskar. Fixade allt i stallet och red sedan ut på Clinne med B-eight och Picca. Underbar ridtur i den härliga morgonsolen! Tillbaka till stallet mötte jag upp Ji:san och red sedan Lelis. Riktigt fin var han idag! Hjälpte sjukt mycket med de små saker som Monica hjälpte mig med igår. Tillbaka i stallet, igen, så var det ut med honom och fixa det sista lilla. Sen blev det en lång joggingtur för mig och Ji. Riktigt skönt att springa där ute i Åkarp! Och vi kom överens om att våren verkligen är här nu! Även om det är lite kallt fortfarande. Hehe. Gick till körskolan och fixade lite för att sen dra mig hemåt! Väl hemma var det tv som gällde! Riktigt skönt att bara sitta och chilla när man känner att man har förtjänat det!

 

Nu har jag träningsvärk i benen eftersom jag har varit ute och sprungit varje dag sedan i måndags, en bra bit också. Men jag måste erkänna att jag älskar att ut och springa! Det är en sån frihet.

 

Tränade som sagt för Monica igår och Clinne var så fin att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Det finns ingen bättre än honom! Världens bästa! Tänk att han skulle bli så bra! Och dressyr som jag snackade om lite häromdagen jag har verkligen fallit pladask! Älskar att träna det, snacka om det, dressyrhästarna - allt! Det är så kul! Åh.

 

Ja, massa positiv energi på denna dagen! Jag mår så bra och det är tackvare min underbara häst, det underbara vädert, min underbara flickvän och, jag tror ni har listat ut det, mina underbara vänner. Jag är lyckligt lottat som har detta livet. xx

 

 

En gammal bild jag hittade från 2007. Jag blir helt nostalgisk. Tänk att det snart är 3 år sedan och att

jag snart har haft Clinne i 4 år! Kommer fortfarande

ihåg dagen vi hämtade honom som om det var igår. :* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 16 mars 2010 17:06

Som sagt så har jag nu bytat blogg... Tyckte det var dax för en förändring.   xx  JWESSNER.BLOGG.SE ...

Av Johan - 13 mars 2010 15:08


Firade mig och Cerise på kvällen igår trots att jag var lite sjukis. Men det gick bra! Haha. Vi hade jätteroligt! 4bitches + Jojo och B8! Jepp.   Eftersom det var födelsedagsfirande så blev det presentöppning och så också! Fick världens finaste k...

Av Johan - 12 mars 2010 11:06

Hemma från skolan idag också... Var tvungen för mamma. Men jag mår bättre faktiskt! Halsen gör inte alls lika ont längre men istället har min näsa börjat rinna 24/7! Åh, hatar det men det är ändå bättre än att inte kunna prata och inte kunna äta. ...

Av Johan - 11 mars 2010 20:55


Jag är sjuk och ordenligt sjuk faktiskt... Har både feber, hosta, nysningar, rinnande näsa och sjukt ont i halsen. Det är inte kul alls. Åh, jag hatar att vara sjuk och så just nu när vi ska fira oss och allting. Men detta ska inte få stoppa mig! Jag...

Av Johan - 10 mars 2010 20:30


Idag är det Cerises födelsedag! Och det är inte vilken födelsedag som helst utan det är hennes artonde! Woho!   Cerise är en av mina allra bästa vänner och hon ställer alltid upp och får en alltid på gott humör! Hon är en människa man mår bra av ...

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards