Welcome to Happyland

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Johan - 20 februari 2010 23:30

Kom precis hem från släktkalas (säger man så?) i Limhamn hos Hanna o Veras och Anna var där också. Mysigt!

 

Nu sitter jag hemma hos Bellis och väntar på att dom ska komma hem från Strandbaden men dom kommer nog sent så det blir till att vänta. Men det blir mysigt sen i alla fall när dom kommer.

 

Tränade för Monica med Clinne innan idag och det var en hård träning men det gav väldigt mycket tror jag och det var nog väldigt nyttigt för fy vad lösgjord han var sen. Åh, Monica är så bra! Och Clinton är bäst som alltid!

 

Nu ska jag kolla lite på OS och chilla lite till. xx

 

Snodde föresten en liten cool bild från Bella. Japp, it's her telephone.


  

Av Johan - 20 februari 2010 10:20

Hade chill kväll igår med mig själv eftersom Bellis är i Helsningborg, åt en väldans massa godis och kollade film.

 

Vaknade tidigt idag också, bara så där av mig själv. Helt konstigt egentligen men ganska skönt. Jag gillar faktiskt inte att sova. Hehe.

 

Nu ska jag snart sticka med papi till stallet för vid ett ska jag träna för Monica! Åh, längtar alltid efter dessa träningarna!

 

En annan sak som jag längtar väldigt mycket efter är sommaren eller i alla fall våren, är så trött på vintern just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Vill kunna rida i t-shirt eller i alla fall i tjocktröja, vill kunna rida ut på ett helt annat sätt och kunna njuta av det, vill kunna rida på stranden, kunna ha kameran med i stallet varje dag, tävla utomhus och njuta av tävlingen. Ja, det finns verkligen inget som är bra med vintern och absolut inget som är bra med snö! Fy, fy, fy, fy vad äckligt det är. Usch.

 

Hittade en gammal bild från 2007 på mig som jag har klistrat ihop med en bild på mami. Vaddå lika? Haha.

Jag älskar den bilden på mamma. Allting ser så fantastiskt härligt ut, så fridfullt och vackert.

 

Näpp, nu måste jag dra på mig ridkläderna. xx

  

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards