Welcome to Happyland

Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

When I wake up in glory

Av Johan - 2 mars 2010 21:01

Våren är här, i alla fall till viss del. Clinton är sjukt fin. Mentalist har börjat. Det är häst dag och jag mår sjukt bra! Allt är perfekt utom en sak... Nationella i matte kurs c på tosdag! Snälla rädda mig? Jag vill inte, kan inte!

 

Hinner inte skriva mer nu... Måste fortsätta plugga och vara lite social med min flickvän.. xx

 

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 16 mars 2010 17:06

Som sagt så har jag nu bytat blogg... Tyckte det var dax för en förändring.   xx  JWESSNER.BLOGG.SE ...

Av Johan - 13 mars 2010 15:08


Firade mig och Cerise på kvällen igår trots att jag var lite sjukis. Men det gick bra! Haha. Vi hade jätteroligt! 4bitches + Jojo och B8! Jepp.   Eftersom det var födelsedagsfirande så blev det presentöppning och så också! Fick världens finaste k...

Av Johan - 12 mars 2010 11:06

Hemma från skolan idag också... Var tvungen för mamma. Men jag mår bättre faktiskt! Halsen gör inte alls lika ont längre men istället har min näsa börjat rinna 24/7! Åh, hatar det men det är ändå bättre än att inte kunna prata och inte kunna äta. ...

Av Johan - 11 mars 2010 20:55


Jag är sjuk och ordenligt sjuk faktiskt... Har både feber, hosta, nysningar, rinnande näsa och sjukt ont i halsen. Det är inte kul alls. Åh, jag hatar att vara sjuk och så just nu när vi ska fira oss och allting. Men detta ska inte få stoppa mig! Jag...

Av Johan - 10 mars 2010 20:30


Idag är det Cerises födelsedag! Och det är inte vilken födelsedag som helst utan det är hennes artonde! Woho!   Cerise är en av mina allra bästa vänner och hon ställer alltid upp och får en alltid på gott humör! Hon är en människa man mår bra av ...

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards