Welcome to Happyland

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Johan - 15 februari 2010 22:49

Skola idag igen... Drygt som bara den men man ser ändå med nöje fram emot veckan eftersom det är lov med start på fredag. Jatack.

 

Hade utvecklingssamtal med Lasse idag och det var mycket positivt! Hade bra betyg redan nu och det går spikrakt uppåt! Ja, känns riktigt skönt så det tackar vi för.

 

Red ut min lilla älskling idag och han var tillräckligt pigg för att kunna dela med sig till hela Åkarp. Haha. Lite sådär söt ja, som alltid i och för sig. Ja, jag säger det bara - han är bäst.

 

Var även årsmöte på Vellinge och jag fick pris för Klubbmästerskapet i dressyr. Emma på världens sötaste Björne fick också! Grattis till oss! Haha.

 

Saknar min flickvän ikväll... Kunde inte komma till henne idag eftersom jag är tvungen att plugga nu halva natten efter årsmötet... Jätte synd, för jag ville verkligen till henne... Hoppas hon inte blir för ledsen. Love you.

 

Väldigt slarvig skriven text men jag måste fortsätta med företagsekonomin, jag är ledsen. Ska göra övningarna man gör på cd nu. Håll tummarna.

 

xx

 


 

Väldigt gamla bilder på mig o Clinne från 2006. Andra

hopptävlingen. 90cm och 1m. Placerad i båda. Jag älskade

dig då, jag älskar dig nu, jag älskar dig föralltid. 

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards