Welcome to Happyland

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Johan - 19 februari 2010 21:39

Asså denna låten är så fin. En av mina absolut favoritlåtar genom allt Älskar orginalet med Michael och alla andra men denna nya versionen för Haiti är nästan lika fantastisk. Miley, Pink och många andra var sjukt bra! Tyvärr är där vissa som förstör... Typ han som jag vet inte, skakar på huvudet och rappen i slutet. Synd. Men ni måste lyssna, den är ju faktiskt för något bra.

 

Love. xx

 

http://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI

Av Johan - 19 februari 2010 21:24

Första dagen på lovet och det är så skönt! Hade filmkväll med Bellis och Ji igår och skulle få en riktig lång sovmorgon idag eftersom jag vaknat senast klockan åtta nu i fyra veckor. Men vad händer på morgonen klockan åtta? Jo, jag vaknar upp hur pigg som helst! Fick dock ligga kvar i sängen snällt och fint till i alla fall halv tio eftersom Bellis ville döda mig när jag vaknade och tänkte gå upp. Fick i alla fall upp henne vid halv tio då och går in för att se om Ji är vaken. Men Ji ligger så fint och sover och vi fotar henne och lite sånt kul. Oooops. Var lite onda för ett ögonblick, skrek och sprang in till henne i rummet och hon bokstavligen flög upp ur sängen. Japp, nu var alla vakna. Hehe.

 

Gjorde en riktigt nice stor frukost med pannkakor och allt - riktigt gott!

 

Bellis skulle sedan vidare till Helsningborg medan jag och Ji skulle till stallet men först var vi tvungna att vänta på Ji's mamma. Hem till Ji och ut med hennes fina hundar, Dizel och Tekla (heter egentligen Tigra men enligt mig Tekla). Och sedan vidare till stallet. Red både Clinne och Lele och dom var små söta. Woho.

 

Japp. Kom hem vid sju och åt middag och nu ska jag snart dra mig upp för att chilla film. Yes.

 

Långt och oseriöst inlägg men ändå. Oxh en annan sak, jag längtar så jag håller på att dö till sommaren eller i alla fall våren för jag avskyr snö. Usch, jag verkligen hatar det. Och mitt hat växer och växer mer för varje dag. Död åt snön.

 

Tack och hej leverpastej. xx

  

Rutis som jag bara vill ta hem och börja rida in nu. Min bebis.

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards