Welcome to Happyland

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Johan - 13 mars 2010 15:08

Firade mig och Cerise på kvällen igår trots att jag var lite sjukis. Men det gick bra! Haha. Vi hade jätteroligt! 4bitches + Jojo och B8! Jepp.

 

Eftersom det var födelsedagsfirande så blev det presentöppning och så också! Fick världens finaste klocka av mina finaste vänner och en spikmatta - JATACK! Åh, ni är underbara, bäst, finast, bäst och BÄST!

 

Stack till Strandbaden senare och även där - jätteroligt! Vi mådde bra alla hela tiden och no promblemos med oss men man har ju hört andra idag! OMG.

 

Hade föresten massvis med musikaliska återupptäkter i och med Ji's fina musiktävling! UNDERBART!

 

Kom hem till Bellis igen vid tre typ och lade oss kvart i fyra! edan vaknade vi vid nio imorse och sen kom mami och hämtade mig och sen stallet.

 

Tränade för Monica vid tolv och Clinton var awesome! Helt underbar! Monica, Johan och Clinton - vinnare SM 2010. Hehe. Kanske inte men vi ska försöka i alla fall.

 

Och sen är vi väl där jag är nu, här sittandes vid datorn med massa härligt plugg framför mig. Pust.

 

Näpp, nu ska jag ta tag i mitt liv igen. Love, peace and understanding. xx

 

  

Min finfina klocka. BIG LOVE.

Tidigare månad - Senare månad

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards