Welcome to Happyland

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Johan - 7 mars 2010 18:29

Helt vanlig och härlig söndag! Stallet på morgonen efter att ha sovit hos Bellis som äntligen har kommit hem! Hoppade lite med Clinne och han var P-I-G-G! Älskar verkligen att hoppa han även om jag tror han gillar dressyren bättre. Hehe. B-eight hoppade också med sin nya och sen var finis. Fixade allt i stallet och ryckte Alex man och det var nog alltså den tjockaste manen jag ryckt på länge. Pust.

Mamma hämtade mig i stallet och det bar av till Ikea. Köpte lite av det vi behövde men de två bokhyllor och den hylla vi skulle ha var slut och kom inte förän imorgon. SHIT! Ja, efter det tog vi ut våran ilska på Ikea genom att åka till Ilva fika på Espresso House och mobba tjocka människor. Skämt å sido.

Väl hemma har jag bara chillat till 100%, inget ska få mig att flytta mig ur soffan eller från datorstolen.

Har kollat igenom alla godkända hingstar och där är vissa som är såååå fina! Mina favoriter är dock inte så många men absolut finast: Sir Oldenburg (Sion - Contender), Krack C (Flemmningh - Beaujolais) , Connaisseur (Con Amor - Donnerhall) och Shooting Star (Sir Donnerhall - Banditentraum). Vissa av dessa är även riktigt heta kandidater till Rutis sen. Hehe.

Nu är det tio minuter kvar till Gossip Girl och jag måste se. I know a little gay but whatever. xx


Y

Tidigare månad - Senare månad

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards