Welcome to Happyland

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Johan - 10 mars 2010 20:30

Idag är det Cerises födelsedag! Och det är inte vilken födelsedag som helst utan det är hennes artonde! Woho!

 

Cerise är en av mina allra bästa vänner och hon ställer alltid upp och får en alltid på gott humör! Hon är en människa man mår bra av helt enkelt!

 

Vi har bestämt att vi ska till Strandbaden på fredag för att fira både Cerise och mig! Men vi var ju tvungna att göra Cerise dag speciell också eftersom det var en helt vanlig 4-lektioners onsdag! Så efter lite pepp o så på morgonen bestämde vi oss för att äta en Gossip Girl ispirerad lunch på restaurang istället för skolans skitmat. Viss vi kom 10 minuter för sent till nästa lektion men det var faktiskt inte meningen... Förlåt Sally! Lunchen var i alla fall super god och jag tror Cerise blev mycket glad.

 

Hennes present kommer hon få på fredag (tror jag i alla fall) men Ji hade med en liten present till henne i form av en tavla. Gulligt Ji:san! Jag och Beata ville dra vårt strå till stacken och gick in på statoil (haha!) och köpte henne en folk-öl! Jappjapp, blir man arton så blir man! Helt perfekt alltså! Och man får faktiskt dricka dom i skolan, bara man inte dricker dom på jobb... Så står det på förpackningen i alla fall. Hehe.

 

Så Cerise den bästa jag hoppas du hade en bra dag för du betyder så mycket för oss allihopa. Du är verkligen en stor del av att 4bitches och IDR2 är så himla bra!

 

STOR PUSS PÅ DIG

 

  

PILOTEN/THE PIMP/CHERRY-CHERRY-BOOM-BOOM WE LOVE YOU!

Tidigare månad - Senare månad

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards