Welcome to Happyland

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Johan - 6 mars 2010 15:00

Helt underbar dag med helt underbart väder.

 

Var i stallet hela förmiddagen och fixade. Red Clinne lite trimning på kandar och han var GREAT! Vilken skillnad det är på honom sen i julas och innan det! Allt tackvare Monica och Ninna! Blir helt lycklig bara jag tänker på det! Han är det bästa som finns!

 

Nu ska jag in till mina kära kusiner i Limhamn och spela bowling! Oh Yeah! Kommer dock suga men whatever! Jag är så glad idag och känner mig så pigg att ingenting kan få mig att må sämre!

 

Hinner inte skriva mer nu för måste verkligen gå... Ha det bäst alla och glöm inte att njuta av vädert. xx

 

Fick en ganska mysig bild på min älskling idag utan täcke när vi stod i lä och i solen! Hur varmt som helst och jag blir så glad! Det blir han också!


  

Tidigare månad - Senare månad

Johnny Cash


Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Time goes fast these days

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Latest

It's all about the tea

Old things

Greece with BFFs

Ireland with Bellis


Ovido - Quiz & Flashcards